2013/11/27

HERRI KIROLAK

Azaroak 25ean Herri Kirolari buruz erakustaldi bat egin zen eskolan. Eskolako kiroldegian hainbat ekintza eraman ziren aurrera eta bertan adin guztietako ikasleek hartu zuten parte.Ikasleek itzel pasatu zuten!
Eskolako kiroldegian erakutsi ziguten nola igo burdia,saku lasterketak bikoteka,sokatira eta abar.
Orain nahi duguna da ikasleak apuntatzea entrenamenduetara,horrela eslola bezala parte hartu ahal izateko Herri Kiroletako lehiaketetan (Bizkaiko Aldundiak antolatutako Eskolako Kirolen barnean)

Ondo pasatu genuen, beraz berriro ere errepikatzeko prest gaude!


Mila esker guztioi



El lunes 25 de noviembre tuvimos una exhibición de Herri Kirolak en el colegio. El gimnasio del centro acogió las activdades en las que participaron mas de 30 niños y niñas de todas las edades y se lo pasaron "pipa". 
Levantamiento de carreta, levantamiento de yunque, carrera de sacos por parejas, recogida de mazorkas y sokatira fueron las disciplinas en las que los participantes mostraron sus habilidades. 
Ahora solo queda que se animen a apuntarse a entrenar y podamos formar un grupo para participar como colegio en el calendario de competiciones de Herri Kirolak, que entra dentro del calendario de Deporte Escolar de la Diputacion Foral de Bizkaia.

Y, como lo pasamos genial, ¡repetiremos al experiencia!
Eskerrik asko denori.




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina